2017. január 17., kedd

A napló új ruhája

Sokféle határidőnapló kapható, vannak rendkívül dekoratív példányok és külsőre szerényebb megjelenésűek is. Nálam a szempont a tartalom volt, amikor ezt a darabot kiválasztottam. Semmi felesleges csicsa, praktikusan hosszú sorok, a lehető legjobb helykihasználás. Nos, a borító is ezt a praktikumot tükrözi... :) Szeretem ugyan a feketét, de én már vásárláskor tudtam milyen lesz naplóm új ruhája.

Szükséges anyagok és eszközök:

-határidőnapló vagy jegyzetfüzet
-ecset, vonalzó, ceruza
-ékszer alkatrész
-csipke és szatén szalag



Volt egy darab maradék barokkos-angyalkás scrapbook papírom. Minő véletlen, hogy épp fekete mintájú. :)  A napló borítójának méretét bejelöltem a papíron, figyelve a mintára, ahol is most  az angyalka nem kapott szerepet.

 

Itt a két darab amelyet akkorára vágtam, mint a borító kemény táblája, azaz nem lóg rá a hajtásra.


Media ragasztót alkalmazunk az előzőleg alkoholos áttörléssel zsírtalanított felületre.


Egy nagyobb ecsettel egyenletesen eloszlatjuk a ragasztót. Az évszám mélyedése nem fog látszani, hiszen a scrapbook papír elég vastag.


A kiválasztott papírt felsimítjuk a felületre kiszorítva a levegő buborékokat. Figyeljünk a sarkoknál a pontos illesztésre!


Már így is egészen más a hatása naplónknak, de még nem az igazi.


A hajtás előtti papírszélt takarjuk el egy vékonyabb csipkével. Tovább dekorálhatjuk színben hozzáillő szaténszalaggal.


Az eredeti céges logós könyvjelzőt levágtam és egy fekete szalagot ragasztottam a helyére, de valami még hiányzott... Aki keres, talál. Túrtam kicsit a fiókban és néhány fém alkatrész és egy szitakötő teljessé tette a képet.







Ötlet, fotó és kivitelezés: Kalmár Tímea - DecoMűhely

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...