2016. november 10., csütörtök

Bemutatkozik Vasilis Kontos



A mai bejegyzés egy kissé rendhagyó lesz, ezúttal nem egy ötletet hoztunk, hanem szeretnénk bemutatni egy tehetséges görög alkotót, aki tele van ötletekkel és inspirációkkal, valamint előszeretettel használja a Pentart termékeket és kísérletezik új technikákkal. Ismerjétek meg Vasilis Kontost!



 Vasilis Kontosnak hívnak, alkotói oldalamat megtalálhatjátok „Artisanal Royal” néven a Facebookon.

Athénban, Görögországban születtem és jelenleg is itt élek és dolgozom.Tanulmányaim során elsajátítottam a szabadkézi- és vonalrajz ismereteit, mert akkor még azt gondoltam, hogy építész leszek. Később azonban közgazdaságtant és üzletvezetést tanultam Franciaországban, majd 15 évig dolgoztam a divatiparban, köztük olyan márkákkal, mint a Prada, a Valention és a Fendi. 

Az a típusú ember vagyok, akit nagyon sok minden érdekel. Mixed-media alkotónak tartom magam, de közben odáig vagyok a klasszikus dekupázsért is, mostanában pedig a steampunk stílus az új kedvencem. Szeretem a kihívásokat, kísérletezni, új technikákat kitalálni. 


2013 óta alkotok, a klasszikus dekupázssal kezdtem, melyet Maria Zagorskatól, egy lengyel művésztől lestem el,  aki szintén Athénban él. Ezt követően 2014-ben belevetettem magamat a scrapbooking és a mixed-media világába is és teljesen a rabjává váltam. 2015 márciusában Maria felajánlotta, hogy legyek tanár a tanfolyamain, mert hitt bennem és a munkásságomban.

A projektjeim a textúrák és az anyagokkal való játék köré épülnek. Általában fa tárgyakra, vagy vászonra dolgozom és nem áll tőlem messze az anyagoknak a hagyományostól eltérő felhasználása sem. Készítek kollázsokat, albumokat és még sok minden mást.

 
Hiszek az érzések erejében, ezek kifejezésében és egyszerűen imádom a textúrákat és a különféle festékeket, melyek rendkívül sokrétűen és változatosan alkalmazhatóak. Nagyon sokszor onnan merítek inspirációt és új energiát az alkotáshoz, hogy egyszerűen csak figyelem a körülöttem zajló eseményeket.


Mostanra teljes állású designer és alkotó lettem, aki gyakran utazik, főleg Görögország szerte, hogy tanfolyamokat tartson, ahol szerencsére mindig sok a résztvevő.A workshopok alkalmával mindig szívesen adom át a tudásomat és mutatok egy sor új technikát és anyagfelhasználást, különféle effekteket és persze elsajátíthatóak többek között a mixed-media, dekupázs és kollázs készítés fortélyai is.


Őszintén nagyon élvezem a tanítást a foglalkozásaimon, ahol nem csupán a technikákat, tippeket és ötleteket igyekszem átadni, hanem szeretem megmutatni az alkotás örömét is, a benne rejlő nyugtató vagy éppen felszabadító erőket.

Jelenleg az egyik legnagyobb görög kreatív hobbiboltban dolgozom, a Hobbyshow Decomagiában, amely nagy hangsúlyt fektet a nemzetközi márkákkal való együttműködésre, így dolgozik például a Pentacolorral és a Stamperiával is.


Amennyiben tetszenek a munkáim, kövess engem a Facebookon és gyere el tanfolyamaimra, melyeket görögül, franciául és angolul tartok, de legfőképpen ne feledd:

soha ne hagyd abba az alkotást!


A fotókon szereplő alkotások Vasilis Kontos művei. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...