2016. június 7., kedd

Gyorsan, szépet, vaspasztával

Mindannyiunkkal előfordulhat, hogy váratlanul és gyorsan, mégis valamilyen személyes ajándékot szeretnénk adni. Néhány alapanyag a háztartásban is előfordul, ezeket és persze célirányosan vásárolt tárgyakat is dekorálhatunk egy olyan anyaggal, amivel kellemes meglepetést okozhatunk az ajándékozottnak vagy épp saját otthonunkat díszíthetjük néhány új, izgalmas darabbal.






Szükséges anyagok és eszközök:

-fa gyertyatartó
-mécsestartó pohár (vizes pohár)
-gyertya
-vaspaszta (szürke, barna)
-metál viaszpaszta (ezüst)
-ecset, festőkés


 Tisztítsuk meg, zsírtalanítsuk az üvegfelületet. Erre a legegyszerűbb megoldás a mosogatás. A festőkéssel kis mennyiséget vigyünk fel változó hosszúságú csíkokban, vegyesen a barna és a szürke színből.


Még frissen simítsuk el az esetlegesen kialakulóhegyes részeket, mert száradás után szúrhat, vagy letörhet.


A pohár tetején is készítsük el a mintát.


A gyertyának a közepét mintáztam. Vigyázzunk, hogy ne tegyük le közben, mert az anyag elkenődhet, bár a vaspaszta elég gyorsan szárad.


 A fa gyertyatartót is kétféle színnel kentem át. A foltokat finom átmenettel dolgoztam össze.


Száradás után ezüst metál viaszpasztával egy leheletnyit átsimogattam, főleg az éleknél.


A pohárnál és a gyertyánál csak a kiálló részeket színeztem ezüstre.



Ki ne örülne egy ilyen ajándéknak? 









 Ötlet, fotó és kivitelezés: Kalmár Tímea - DecoMűhely

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...