2015. november 16., hétfő

Gasztro fotózás csipetnyi Pentart termékkel

Válint Anikó osztotta meg velünk munkáját nemrég és ebből a történetből Titeket sem hagyunk ki! Egy fotózáshoz készültek csodaszép felületek, természetesen Pentart termékekkel! 


"A történetünk rövidebben annyi, hogy kaptunk egy felkérést az ANGELO Cafetól, akik azt kérték tőlünk, hogy már ismert és isteni finom tortáikat, kézműves finomságaikat helyezzük stílusos és trendi környezetbe, azaz stylingoljuk meg és profi fotósunk készítsen erről egy fotósorozatot. Rögtön tudtam, hogy mindenféle fa deszkákat szeretnék alapnak és valahogy menetközben jött a türkiz szín, végül óriási kedvencünk lett, nagy sikere van!

A repesztéses technikával villámgyorsan és egyszerűen lehet nagyon látványos eredményt elérni.

A step by step menete:


Barkácsboltban kapható, méretre vágott fa deszkákat választottam. Mivel két rétegben dolgozunk így alapnak egy egészen sötét szürkét választottam és kentem át vele nagyobb foltokban a léceket.


Megvártam míg megszárad mindegyik deszka.


Ezután következik az egykomponensű repesztőlakk, melyet vékonyan, mindenhol jól szétoszlatva felkentem a sötét alapra.


Száradás után jöhet az általunk választott szín, én a Dekor Paint türkiz színét választottam.


Hosszanti irányban, egyenletes mozdulatokkal kentem rá a lakkra színes festéket, foltokban, a patinás felület eléréséhez.

 

 

Már fél óra elteltével, elkezd berepedezni a festék, így az alatta lévő, sötétebb árnyalat jól kivehető és egy nagyon szép, antik hatást értem el.


És íme a végeredmény, melyet mindannyian nagyon szeretünk, biztos, hogy a jövőben még sokszor alkalmazzuk munkáink során."



Torták és édességek: ANGELO Cafe
Fotó: Semsei Eszter
Enteriőr styling: Válint Anikó és Zalán Kati

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...