2015. július 14., kedd

Így használd a transzfer oldatot!

Egyik új termékünk a transzfer oldat, aminek helyes használatát most lépésről-lépsre mutatjuk be Nektek!



A transzfer oldat lézerrel nyomtatott, színes vagy fekete-fehér képek, kontúrvonalak sima, natúr vagy festett fa-, papír-, dekorgumi-, textilfelületre történő átvitelére szolgál.


A felületre helyezett és (maszkoló szalaggal vagy rajzszöggel) rögzített nyomtatott képet óvatosan itassuk át transzfer oldatba mártott vattapálcával. 




Vigyázzunk, ne áztassuk el nagyon a papírt!


Fa spatulával enyhe nyomást kifejtve dörzsöljük át a képet.


Távolítsuk el a papírt.


 Lakkozással, textilek esetén vasalással fixáljuk a képet a felületen.


Ötlet: Kiválóan kombinálható dekupázs technikával, sokoldalúan alkalmazható scrapbook alkotások során!

Figyelem! Szerves oldószerek elegye, narancsolajat ((R)-p-mentha-1,8-diene; d-limonene) tartalmaz, óvatosan dolgozzunk vele!

12 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez a technika,azt szeretnem kerdezni hogy mintat honan tölthetek le.

    VálaszTörlés
  2. Kipróbáltam a technikát: alaposan rádörzsöltem a színes mintám a fafelületre, aztán várakozási idő nélkül ( sehol nem írjátok, hogy várni kell száradási időt) rögtön lehúztam a mintát: és SEMMI nem maradt fent a fafelületen. Mi lehetett a baj?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos lézer nyomtatóval lett nyomtatva..? :) Más ötletem nincsen.

      Törlés
  3. Az oldatot lehet gipsz felületén használni?

    VálaszTörlés
  4. Én is ma vettem egy ilyen terméket, vasárnapra kellett volna egy ajándékhoz, mindent úgy csináltam, ahogy írjátok, lézer nyomtatóm van, és ahogy fent is írták, SEMMI nem ment át. Kipróbáltam úgy is, hogy még erősebben dörzsöltem, vártam pár percet, mielőtt levettem a papírt, és továbbra is SEMMI eredmény. Mázli, hogy csak feliratot akartam volna csinálni vele, végül megírtam kézzel, de egyelőre úgy tűnik, hogy teljesen feleslegesen vettem meg ezt a cuccot, mert amiért vettem, azt egyáltalán nem csinálja. Nagyon elkeserít. :( Olyan jónak tűnt az ötlet!

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!

    Nekem teljesen jól működik.
    Sikerült elsőre pólóra és fa dobozkára is.

    VálaszTörlés
  6. Helló!
    Milyen papírra nyomtattátok a képet?
    üdv
    Attila

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok! Én is vettem ilyet. Elsőnek lakkozott fára próbáltam, akkor nem ment át semmi, mert nem ivódik bele a fába egy kis csiszolás és működik. Lézer nyomtató sima auchanos papír. Tényleg figyelni kell , hogy ne nagyon itassuk át az oldattal a papírt. Várakozási idő nem kell... sok sikert

    VálaszTörlés
  8. Hol kapok ,ilyen folyadékot?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. árkád budapest kes papír a 2. emeleten, most vettem

      Törlés
  9. Sziasztok! Ezzel a technikával üvegre nem lehet transzferálni, ugye? Gondolom túl sima a felület hozzá és nem tud bele ivódni… vagy van rá valami tippetek?

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok. Eddig dekupage ragasztót használtam. Ma megyek, veszek, és próbálom ki h milyen cucc ez. Remélem sikerül. Most kicsit megijedtem a negatív kommentek miatt.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...