2017. június 24., szombat

Vidám nyári fülbevalók dekupázzsal

Bárki készíthet a saját stílusához passzoló ékszereket. Igazán nem nagy ördöngösség egy pár klassz fülbevalót készíteni, csupán egy icipici időre és szuper alapanyagokra van szükségünk.
Ebben a posztban dekupázsolt kiegészítőt készítünk.

 Szükséges anyagok és eszközök:

A fa füli alapokat fehér alapozófestékkel lekentem.



A rizspapír szalvéta nekem tetsző mintáját ráigazítottam az ékszeralapra és rásimogattam.
Ezzel azt értem el, hogy a papíron élek formájában nyomott hagyott a füli alap pereme.




Az így kapott élek mellett körbevágtam a mintát.



Lekentem az ékszeralap felszínét matt dekupázs ragasztólakkal.



A ragasztós alapra ráhelyeztem a rizspapírt és felülről is lekentem dekupázs ragasztólakkal.



A ragasztó teljes száradása után a füli alap széléről csiszolóval eltávolítottam a feleslegesen lelógó rizspapírt.


A másik két füli alapra is felragasztottam a rizspapírt.



A ragasztó száradása után ezekről is lecsiszoltam a felesleges rizspapírt.



Tintával antikoltam a fülbevalók széleit.



Az ujjaimmal tintáztam azokon a részeken, ahova nem fértem oda a szivaccsal.



Átszúrtam a rizspapírt ott, ahova a szerelékek kerülnek.



Befejező lakkozásként újra átkentem a fülbevalók mindkét oldalát dekupázs ragasztólakkal, de használhatunk erre a célra vízbázisú matt lakkot is.



Felszerelékeztem a dekorált füli alapokat.



Elkészültem a fülbevalókkal! Mivel én szeretem többféleképpen kombinálni a fülbevalókat, így most nem törekedtem arra, hogy a párokat ugyanolyanra készítsem el. Aszimmetrikus díszítést alkalmaztam, így egy picit izgalmasabb az összhatás.







Tipp: Aki további díszítés céljából kacérkodik a repesztés gondolatával, semmiképpen se fogja vissza magát!

Végül felkerültek helyükre az elkészített ékszerek.




Ötlet, fotó és kivitelezés: Nagy Eszter
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...